Inovace skladového hospodářství - zavedení nových postupů a organizačních změn
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63146801%3A_____%2F22%3AN0000005" target="_blank" >RIV/63146801:_____/22:N0000005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.prodej-pneu.cz" target="_blank" >http://www.prodej-pneu.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace skladového hospodářství - zavedení nových postupů a organizačních změn
Popis výsledku v původním jazyce
V neposlední řadě do projektu inovace logistiky a on-line procesů dodavatelsko-odběratelských vztahů zahrnujeme i inovace skladového hospodářství, který celý proces projektu zakončil. V rámci skladového hospodářství bylo nutné v rámci projektu provést nutné přestavby stávajících prostor, které plně vyhovují nově zavedeným postupům a organizačním změnám. V rámci přestavby skladu byly stávající prostory upraveny vytvořením samostatné kanceláře, která funguje jako dodavatelsko- odběratelské místo. Tato kancelář je taktéž schopna obhospodařovat fungování nové domény e-commerce (nový retail eshop a velkoobchodní eshop) a zabezpečovat chod celého skladu (příjem a výdej zboží). Sklad je rovněž napojen na logistickou a přepravní službu. Dále díky novému ERP systému jsme byli schopni relokovat uskladněná kola zákazníků z externího skladu do vlastních skladových prostor. Ve vlastních skladových prostorách byl optimalizován stav skladových palet a vytvořen tak prostor pro uskladnění veškerých uloženek (tyrehotel). Přínos v této změně spatřujeme zejména ve vyšší kontrole nad uskladněným zbožím a operativnějším zásobováním zbožím prodejen.
Název v anglickém jazyce
Innovation of warehouse management - introduction of new procedures and organizational changes
Popis výsledku anglicky
In the project of innovation of logistics and online processes of supplier-customer relations we also include innovations in warehouse management, which completed the entire project process. As part of the warehouse management, it was necessary to carry out necessary reconstructions of the existing premises as part of the project, which fully comply with the newly introduced procedures and organizational changes. As part of the reconstruction of the warehouse, the existing premises were adapted by creating a separate office that functions as a supplier-customer location. This office is also able to manage the functioning of the new e-commerce domain (new retail e-shop and wholesale e-shop) and ensure the operation of the entire warehouse (receipt and issue of goods). The warehouse is also connected to a logistics and transport service. Furthermore, thanks to the new ERP system, we were able to relocate customers' stored bikes from an external warehouse to our own warehouse. In our own warehouses, the state of warehouse pallets was optimized and space was created for storing all storage units (tyre hotel). We see the benefit of this change mainly in higher control over stored goods and more operative supply of goods to stores.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
—
OECD FORD obor
20205 - Automation and control systems
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FX02030001" target="_blank" >FX02030001: Inovace logistiky a on-line procesů dodavatelsko-odběratelských vztahů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů