Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VÝUKA NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH POTŘEBUJE ZAVÁDĚT INOVATIVNÍ ZMĚNY KE ZVÝŠENÍ JEJICH KVALITY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F09%3A%230000009" target="_blank" >RIV/63468352:_____/09:#0000009 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VÝUKA NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH POTŘEBUJE ZAVÁDĚT INOVATIVNÍ ZMĚNY KE ZVÝŠENÍ JEJICH KVALITY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor se v článku věnuje neuspokojivému stavu inovačních snah na současných vysokých školách a dále stavu, kdy absolventi vysokých škol nepřinášejí pro podnikovou sféru v dostatečné míře inovativní změny, které jsou od nich očekávány. Dále se zabývá současným chápáním výuky studentů ve smyslu ?dáme jim? více informací než na ostatních vysokých školách a studenti získají konkurenční výhodu. Tomu však tak není. Informace jsou ?komoditou?, vyskytují se všude a někde často také zadarmo, neposkytují tedy žádnou konkurenční výhodu. Co je tedy podstatou současné konkurenční výhody studentů jednotlivých vysokých škol? Podstatou současné konkurenční výhody se stávají paradoxně znalosti, které v ?dřívější? době byli samozřejmostí.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching at universities Implement NEEDS INNOVATIVE CHANGES TO IMPROVE THEIR QUALITY

  • Popis výsledku anglicky

    In the article the author deals with an unsatisfactory amount of efforts to implement innovations at the contemporary universities and colleges. Also, he discusses a situation when graduates do not bring about sufficiently innovative changes to their business environment. Furthermore, he deals with today's understanding of what teaching means according to many teachers: "lets feed them" more information than they would be fed at other schools, and this way the students will gain the competitive advantage. Well, it does not work that way. Information is a "commodity", it is everywhere, and often for free, therefore does not provide any competitive advantage. What, then, constitutes the fundamentals for a competitive advantage for the students of particular universities these days? The principle, paradoxically, is becoming the very knowledge which in the "old" times was considered an obvious one.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inovácie vo výchove a vzdelávaní inžinierov

  • ISBN

    978-80-8096-106-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku