Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PRIVATE UNIVERSITY AND UNDERSTANDING THE STUDENT AS A CUSTOMER

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F14%3A%230000394" target="_blank" >RIV/63468352:_____/14:#0000394 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.edukomplex.cz/dokumenty/konference/sbornik_facilitator2014.pdf" target="_blank" >http://www.edukomplex.cz/dokumenty/konference/sbornik_facilitator2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PRIVATE UNIVERSITY AND UNDERSTANDING THE STUDENT AS A CUSTOMER

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We should together consider the possibility to understand a student as a customer. We should also consider if we could approach a student the same way as we approach a customer. We can start with the fact that “managers” of private universities usually know the costs of educating students and these costs are also monitored and documented in detail. On the other hand, private university should also consider what are the costs spent by students towards the university, or at least how does the student see these costs. This is the area where unnoticeable loss can originate, in the form of disloyalty of students, displeasure of students or loss of students, both the present students and students interested in the studies at the university. Student is one of the multiple sources of information, impulses or movers of innovation efforts at private universities.

  • Název v anglickém jazyce

    PRIVATE UNIVERSITY AND UNDERSTANDING THE STUDENT AS A CUSTOMER

  • Popis výsledku anglicky

    We should together consider the possibility to understand a student as a customer. We should also consider if we could approach a student the same way as we approach a customer. We can start with the fact that “managers” of private universities usually know the costs of educating students and these costs are also monitored and documented in detail. On the other hand, private university should also consider what are the costs spent by students towards the university, or at least how does the student see these costs. This is the area where unnoticeable loss can originate, in the form of disloyalty of students, displeasure of students or loss of students, both the present students and students interested in the studies at the university. Student is one of the multiple sources of information, impulses or movers of innovation efforts at private universities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VYSOKÁ ŠKOLA JAKO FACILITÁTOR ROZVOJE SPOLEČNOSTI A REGIONU

  • ISBN

    978-80-7314-300-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    20-22

  • Název nakladatele

    Evropský polytechnický insitut, s.r.o.

  • Místo vydání

    Kunovice

  • Místo konání akce

    Kunovice

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku