Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

OWN EXPERIENCE WITH THE PROJECTS UNDER THE PROJECT COURSES TECHNICAL DOCUMENTATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F09%3A%230000043" target="_blank" >RIV/63468352:_____/09:#0000043 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    OWN EXPERIENCE WITH THE PROJECTS UNDER THE PROJECT COURSES TECHNICAL DOCUMENTATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Anyone who wants in their activities to improve results, it must seek to reflect on the effectiveness of the methods used and work processes. Among those who do not are the exception and teachers. Their basic objectives should include the acquisition ofbroad competencies achieving students, for use in their further professional life. For your own knowledge and skills with the use of frontal teaching methods is beneficial to increase the illustration. However, for really effective and long-term knowledge, it is necessary to involve as many senses and include student activity form of teaching in groups and work teams. The problem is one of their own teaching project management of individual projects. In the contribution I want to just share the experience with one of the possible solutions to their own contracts management of projects under the technical documentation of teaching the subject at university.

  • Název v anglickém jazyce

    OWN EXPERIENCE WITH THE PROJECTS UNDER THE PROJECT COURSES TECHNICAL DOCUMENTATION

  • Popis výsledku anglicky

    Anyone who wants in their activities to improve results, it must seek to reflect on the effectiveness of the methods used and work processes. Among those who do not are the exception and teachers. Their basic objectives should include the acquisition ofbroad competencies achieving students, for use in their further professional life. For your own knowledge and skills with the use of frontal teaching methods is beneficial to increase the illustration. However, for really effective and long-term knowledge, it is necessary to involve as many senses and include student activity form of teaching in groups and work teams. The problem is one of their own teaching project management of individual projects. In the contribution I want to just share the experience with one of the possible solutions to their own contracts management of projects under the technical documentation of teaching the subject at university.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Soctoral Seminar

  • ISBN

    978-80-8096-088-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AluminiPress

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku