Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Principy projektového řízení uplatněné ve výuce řízení lidských zdrojů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F14%3A00220607" target="_blank" >RIV/68407700:21630/14:00220607 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Principy projektového řízení uplatněné ve výuce řízení lidských zdrojů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Principy projektového řízení se využívají i v projektovém vyučování a připravují studenty na projektový management v organizacích. Z tohoto důvodu by jeho principy měly být používány ve výuce. Studenti jsou většinou vedeni k samostatné - individuální práci a v praxi s tímto stylem práce mají často problémy. Tato situace se odráží např. i ve výsledcích šetření na ČVUT, kdy absolventi uvádějí chybějící znalosti a schopnosti týmové práce, a to jak v pozici člena, tak vedoucího týmu. Stať se zaměřuje na příklad implementace principů projektové výuky a ve vzdělávání inženýrů. Cílem statě je představení jednoho z příkladů projektového vyučování zaměřeného na aplikaci principů projektového řízení do jednosemestrálního projektu pro studenty v bakalářském studiu na Masarykově ústavu vyšších studií a v magisterském studiu na Fakultě stavební ČVUT v Praze.

  • Název v anglickém jazyce

    Principles of Project Management Implemented in Teaching of Human Resources Management

  • Popis výsledku anglicky

    The project management principles are also used in project teaching and preparing students for project management in organizations. For this reason, its principles should be used in teaching. Students are usually encouraged to individual work and in practice they often have problems with this style of work. This situation is reflected, for example, in the results of the surveys at CTU, where graduates indicate missing knowledge and skills in teamwork both as a members and team leaders. The article focuses on the example of the implementation of the principles of design teaching and in the training of engineers. The aim of the paper is to show one example of a project aimed at teaching the application of project management principles to a one-semester project for students in the Bachelor programme of Masaryk Institute of Advanced Studies and in the Master's programme at the Faculty of Civil Engineering CTU in Prague.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2014

  • ISBN

    978-80-7509-001-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    282-290

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    16. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku