Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tisková zpráva aneb jak dostat vědu do médií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67179843%3A_____%2F13%3A00427080" target="_blank" >RIV/67179843:_____/13:00427080 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tisková zpráva aneb jak dostat vědu do médií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tisková zpráva je jedním z nejdůležitějších nástrojů, jak oslovit média. Jak nejlépe si poradit s tiskovou zprávou účastníkům semináře poradil špičkový odborník s dlouholetými zkušenostmi v oblasti mediální a marketingové komunikace Martin Maruniak. Seminář se zaměřil na to, jak fungují současná média a český mediální trh, byla probrána základní pravidla při psaní tiskové zprávy (jak napsat titulek, úvodní odstavec, tělo zprávy, kdy vůbec tiskovou zprávu použít, jak ji doručit novinářům, kdy a jak zprávu publikovat). Účastníci se dověděli, jak vytvořit úderné sdělení, jak zaujmout a docílit toho, aby zpráva byla pro čtenáře přitažlivá. Na závěr semináře byly vyhodnoceny příklady reálných tiskových zpráv a lektor se s účastníky podělil o tipy, triky a nejčastější chyby při jejich psaní.

  • Název v anglickém jazyce

    Press releases or how to get science in the media

  • Popis výsledku anglicky

    A press release is one of the most essential tools on how to reach out to the media. Martin Maruniak, a top expert with years of experience in the area of media and marketing communications, advised the participants on how to best deal with the press releases. The seminar focused on contemporary media and Czech media market practices, basic rules when writing a press release were covered and discussed (e.g. how to write a headline, an introductory paragraph, the body, when to use a press release in thefirst place, how to deliver it to reporters and when and how to publish it). The participants learned how to write a striking statement, how to attract and impress readers and how to make the release more appealing. At the end of the seminar, real examples of press releases were assessed and the lecturer shared some tips, tricks and most frequent mistakes when writing a release.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LE11008" target="_blank" >LE11008: Regionální kontaktní organizace jižní Čechy - kontakt pro Evropský výzkumný prostor</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Jihočeská univerzita, České Budějovice

  • Stát konání akce

    US - Spojené státy americké

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    21

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce