Některé problémy v komunikaci učitel - žák
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00082503" target="_blank" >RIV/67985840:_____/06:00082503 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Některé problémy v komunikaci učitel - žák
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá vybranými problémy v komunikaci mezi učitelem a žákem. Popisuje jejich hlavní příčiny: rozdílnost mentálních reprezentací, rozlišování kontextů komunikace, nepřijetí konvenčních forem zápisu, nedostatečné seznámení s pravidly pro užití znakových systémů a alternativními formami matematických zápisů
Název v anglickém jazyce
Some problems in communication teacher - pupil
Popis výsledku anglicky
The paper concerns selected problems in communication between the teacher and the pupil. It describes their main causes: different mental representations, not distinguishing between of the communication contexts, non-accepting of conventional writing forms, insufficient acquaintance with rules of usage of semiotic systems and alternative forms of mathematical writing
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10. setkání učitelů matematiky ze všech typů a stupňů škol
ISBN
80-86843-09-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
247-252
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní na Šumavě
Datum konání akce
2. 11. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—