Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Některé aspekty komunikace ve vyučování matematice - sémiotický pohled

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F07%3A00090131" target="_blank" >RIV/67985840:_____/07:00090131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Some aspects of communication in the teaching of mathematics - the semiotic viewpoint

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with problems in communication between the teacher and the pupil which can be investigated by way of semiotic analysis. Some causes of these problems are described, for example different mental representations or communication contexts, nonaccepting of conventional writing forms and another.

  • Název v anglickém jazyce

    Some aspects of communication in the teaching of mathematics - the semiotic viewpoint

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with problems in communication between the teacher and the pupil which can be investigated by way of semiotic analysis. Some causes of these problems are described, for example different mental representations or communication contexts, nonaccepting of conventional writing forms and another.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SEMT ´ 07 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Proceedings

  • ISBN

    978-80-7290-307-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    225-232

  • Název nakladatele

    UK PedF

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    19. 8. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku