Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F08%3A00314453" target="_blank" >RIV/67985840:_____/08:00314453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V centru úvah o vzdělávání učitelů je hledání cest jak zkvalitňovat jejich profesní kompetence. Zaměřujeme se proto na prohlubování didaktických znalostí obsahu. Zkušenosti z práce se studenty učitelství i učiteli působícími v praxi ukazují, že přínosnéje rozvíjení dovednosti tvořit úlohy.

  • Název v anglickém jazyce

    Problem posing in frame of teacher training

  • Popis výsledku anglicky

    In the centre of the considerations on teachers´education is searching for the ways how to enhance their professional competence. Therefore we focus on improvement of pedagogical content knowledge. Experience based on the work with both teacher studentsand in/service teachers show that especially beneficial is development of ability in problem posing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    11. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

    978-80-86843-21-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    6. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku