Žákovská interpretace matematických zápisů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F08%3A00318850" target="_blank" >RIV/67985840:_____/08:00318850 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The pupils´interpretation of mathematics writings
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with conventions in mathematics communication and problems caused by non-accepting of conventional mathematical notations by pupils or insufficient acquaintance with rules of their usage. Some cases of pupils´inventional representations are presented and analysed.
Název v anglickém jazyce
The pupils´interpretation of mathematics writings
Popis výsledku anglicky
The paper deals with conventions in mathematics communication and problems caused by non-accepting of conventional mathematical notations by pupils or insufficient acquaintance with rules of their usage. Some cases of pupils´inventional representations are presented and analysed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Supporting Independent Thinking Through Mathematical Education
ISBN
978-83-7338-420-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
WUR
Místo vydání
Rzeszów
Místo konání akce
Iwonicz Zdrój
Datum konání akce
17. 8. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—