Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žákovská interpretace matematických zápisů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F08%3A00318850" target="_blank" >RIV/67985840:_____/08:00318850 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The pupils´interpretation of mathematics writings

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with conventions in mathematics communication and problems caused by non-accepting of conventional mathematical notations by pupils or insufficient acquaintance with rules of their usage. Some cases of pupils´inventional representations are presented and analysed.

  • Název v anglickém jazyce

    The pupils´interpretation of mathematics writings

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with conventions in mathematics communication and problems caused by non-accepting of conventional mathematical notations by pupils or insufficient acquaintance with rules of their usage. Some cases of pupils´inventional representations are presented and analysed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Supporting Independent Thinking Through Mathematical Education

  • ISBN

    978-83-7338-420-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    WUR

  • Místo vydání

    Rzeszów

  • Místo konání akce

    Iwonicz Zdrój

  • Datum konání akce

    17. 8. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku