Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflection of problem solving process as a way of enhancement of teachers? professionalism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F10%3A00349687" target="_blank" >RIV/67985840:_____/10:00349687 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12410/10:00011727

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Reflexion der Aufgabenbildung als Weg zu Erhöhung der Lehrerprofesionalität

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Zentrum unserer Erwägungen über die Ausbildung von Lehrern steht die Suche nach Wegen, um deren professionelle Kompetenz zu verbessern. Die Erfahrungen, die wir bei der Arbeit mit den Lehramtsstudenten und mit den Lehrern, die in der Praxis tätig sindgewannen, zeigen den bedeutenden Beitrag von zwei Aktivitäten: die Durchführung einer qualifizierten pädagogischen Reflexion und die Entfaltung der Fertigkeit, Aufgaben zu bilden.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of problem solving process as a way of enhancement of teachers? professionalism

  • Popis výsledku anglicky

    In the centre of our considerations on education of teachers is searching for ways how to improve their professional competence. The experience which we acquired in frame of the work with both teacher students and in-service teachers show significant benefit of two activities: implementation of qualified pedagogical reflection and development of capability in problem posing.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mathematik im Denken der Kinder : Anregung zur mathematikdidaktischen Reflexion

  • ISBN

    978-3-7800-1063-6

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    287

  • Název nakladatele

    Klett/Kalmeyer

  • Místo vydání

    Seelze

  • Kód UT WoS kapitoly