Sdružené modelování stability tunelové čelby s využitím Desaiovy teorie a TFA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985891%3A_____%2F05%3A00027258" target="_blank" >RIV/67985891:_____/05:00027258 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Coupled modelling of tunnel face stability using Desai's theory and TFA.
Popis výsledku v původním jazyce
Coupled modelling (physical scale models and numerical models) and new convergence procedure was suggested which links two basic concepts - Transformation Field Analysis and Distinct State Concept was used to study tunnel face stability.
Název v anglickém jazyce
Coupled modelling of tunnel face stability using Desai's theory and TFA.
Popis výsledku anglicky
Coupled modelling (physical scale models and numerical models) and new convergence procedure was suggested which links two basic concepts - Transformation Field Analysis and Distinct State Concept was used to study tunnel face stability.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA103%2F03%2F0483" target="_blank" >GA103/03/0483: Řešení stability tunelové čelby Analýzou transformačního pole a Konceptu odlišných stavů</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Computational methods and experimental measurements XII
ISBN
1-84564-020-g
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
387-396
Název nakladatele
WIT press
Místo vydání
Southampton
Místo konání akce
Malta
Datum konání akce
20. 6. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—