Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Popper a postmodernismus. Podobné cíle, odlišné strategie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985955%3A_____%2F06%3A00030860" target="_blank" >RIV/67985955:_____/06:00030860 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Popper and Postmodernism. Similar Targets, Different Solutions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The author shows a link between Popper's rejection of justification and the postmodern rejection of the legitimation claims of logocentrism. While postmodernism undermines the privileged status of reason, Popper offers an alternative anti-foundationalistmodel of reason. This conception of ratio negativa enables him to uphold rationalism both in the theory of knowledge and society.

  • Název v anglickém jazyce

    Popper and Postmodernism. Similar Targets, Different Solutions

  • Popis výsledku anglicky

    The author shows a link between Popper's rejection of justification and the postmodern rejection of the legitimation claims of logocentrism. While postmodernism undermines the privileged status of reason, Popper offers an alternative anti-foundationalistmodel of reason. This conception of ratio negativa enables him to uphold rationalism both in the theory of knowledge and society.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA401%2F05%2F2064" target="_blank" >GA401/05/2064: Racionalita- kritika - otevřenost. Živý odkaz filosofie K. R. Poppera</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Learning for Democracy

  • ISSN

    1743-4912

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    7-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus