Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typologie barokních frontispisů v bohemikálních tiscích z let 1618-1765

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985971%3A_____%2F16%3A00469342" target="_blank" >RIV/67985971:_____/16:00469342 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Typologie barokních frontispisů v bohemikálních tiscích z let 1618-1765

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie pojednává o typologii barokních frontispisů v tiscích vydaných v letech 1618-1765 v českých a moravských tiskárnách, která je nahlížena z hlediska funkce frontispisů v tisku. Obsahem studie je podrobný rozbor hlavních námětových variant obsahových, autorských, dedikačních i kombinovaných frontispisů. Námětové varianty jsou analyzovány ve vztahu k obsahu a žánru díla s cílem stanovit hlavní marketingové strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů nebo knihkupců při vizuální propagaci jejich produktů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Typology of Baroque Frontispieces in Printed Bohemica from 1618-1765

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the typology of Baroque frontispieces in printed books published in Bohemian and Moravian printing houses in 1618–1765, which is viewed in terms of the function of the frontispieces in printing. The paper contains a detailed analysis of the main thematic variants of frontispieces. The thematic variants are analysed with respect to the content and genre of the work concerned with the aim to determine the main marketing strategies of Bohemian and Moravian printers, publishers or booksellers in the visual promotion of their products.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DG16P02H015" target="_blank" >DG16P02H015: Knihověda.cz: Portál k dějinám české knižní kultury do roku 1800</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Knihy a dějiny

  • ISSN

    1210-8510

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    40

  • Strana od-do

    87-126

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus