Optimal timing of TV commercials: symmetrical model.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985998%3A_____%2F02%3A44020240" target="_blank" >RIV/67985998:_____/02:44020240 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Optimal timing of TV commercials: symmetrical model.
Popis výsledku v původním jazyce
In this paper I study the behavior of two TV broadcasters on a market where viewers perpetually make a decision whether to watch TV and which TV channel to watch.
Název v anglickém jazyce
Optimal timing of TV commercials: symmetrical model.
Popis výsledku anglicky
In this paper I study the behavior of two TV broadcasters on a market where viewers perpetually make a decision whether to watch TV and which TV channel to watch.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prague Economic Papers
ISSN
1210-0455
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
356-369
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—