Media Behaviour of Preschool Children: TV and TV Advertising Viewing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F20%3A00055770" target="_blank" >RIV/61384399:31160/20:00055770 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doisrpska.nub.rs/index.php/economyandmarket/article/view/6990/6816" target="_blank" >https://doisrpska.nub.rs/index.php/economyandmarket/article/view/6990/6816</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7251/EMC2002530Z" target="_blank" >10.7251/EMC2002530Z</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Media Behaviour of Preschool Children: TV and TV Advertising Viewing
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: advertisement for children; mass media communication; media consumption; TV commercials; TV watching
Název v anglickém jazyce
Media Behaviour of Preschool Children: TV and TV Advertising Viewing
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: advertisement for children; mass media communication; media consumption; TV commercials; TV watching
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Economy and Market Communication Review
ISSN
2232-8823
e-ISSN
2232-9633
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
RS - Srbská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
530-541
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—