Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Media Behaviour of Preschool Children: TV and TV Advertising Viewing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F20%3A00055770" target="_blank" >RIV/61384399:31160/20:00055770 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doisrpska.nub.rs/index.php/economyandmarket/article/view/6990/6816" target="_blank" >https://doisrpska.nub.rs/index.php/economyandmarket/article/view/6990/6816</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7251/EMC2002530Z" target="_blank" >10.7251/EMC2002530Z</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Media Behaviour of Preschool Children: TV and TV Advertising Viewing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: advertisement for children; mass media communication; media consumption; TV commercials; TV watching

  • Název v anglickém jazyce

    Media Behaviour of Preschool Children: TV and TV Advertising Viewing

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: advertisement for children; mass media communication; media consumption; TV commercials; TV watching

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economy and Market Communication Review

  • ISSN

    2232-8823

  • e-ISSN

    2232-9633

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    RS - Srbská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    530-541

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus