Přílš velké nebo příliš malé? Výnosy z rozsahu v prodejní síti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985998%3A_____%2F05%3A00024090" target="_blank" >RIV/67985998:_____/05:00024090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Too large or too small? Returns to scale in a retail network
Popis výsledku v původním jazyce
Performance in retailing is usually evaluated by routine use of ratio analysis, but due to the univariate nature of this simple management tool there are many drawbacks to the obtained results. Therefore, the aim of this study is to demonstrate successful employment of parametric and non?parametric methods for evaluating technical performance in retailing.
Název v anglickém jazyce
Too large or too small? Returns to scale in a retail network
Popis výsledku anglicky
Performance in retailing is usually evaluated by routine use of ratio analysis, but due to the univariate nature of this simple management tool there are many drawbacks to the obtained results. Therefore, the aim of this study is to demonstrate successful employment of parametric and non?parametric methods for evaluating technical performance in retailing.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CERGE-EI Working Paper Series
ISSN
1211-3298
e-ISSN
—
Svazek periodika
-
Číslo periodika v rámci svazku
273
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
45
Strana od-do
1-45
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—