Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Percepce a hodnocení interpersonálního chování hráčů počítačových her.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F01%3A26015015" target="_blank" >RIV/68081740:_____/01:26015015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Percepce a hodnocení interpersonálního chování hráčů počítačových her.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum je zaměřen na percepci a hodnocení kategorií interpersonálního chování hráčů počítačových her. K posouzení kategorií interpersonálního chování byl použit dotazník ICL. V první části byla data získaná na úrovni vědomého chování (aktuální já) a na úrovni hodnot(ideální já) srovnávána s normou pro středoškolskou populaci. Byla také zkoumána diskrepance mezi sebepercepcí v kategoriích interpersonálního chování a požadovaným ideálem.

  • Název v anglickém jazyce

    Valuation of interpersonal traits of players of computer games.

  • Popis výsledku anglicky

    The study is focused on interpersonal traits of players of computer games in adolescence. A total 76 players who were suitable for two criterions: a) duration of playing computer games per week (minimum 7 hours), b) duration of interest in computer games(minimum:1 year) was investigated. The Interpersonal Check List (ICL) was used. Differences between players and non-players and differences between players on level of obvious behaviour and ideal self was examined. Significant dissimilarities were discovered.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1007" target="_blank" >GA406/98/1007: Osobnost hráče počítačových her v adolescenci</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální procesy a osobnost.

  • ISBN

    80-210-2680-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    224-233

  • Název nakladatele

    Vydavatelství Masarykvy univerzity

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno [CZ]

  • Datum konání akce

    5. 10. 2000

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku