Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Emotional intelligence and effectiveness of coping strategies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F12%3A00388388" target="_blank" >RIV/68081740:_____/12:00388388 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Emočná inteligencia a efektivita stratégií zvládania

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V príspevku je venovaná pozornosť emočnej inteligencii a jej vnútornej štruktúre a otázke efektivity zvládania záťažových situácií. V empirickom výskume bol v súbore vysokoškolákov sledovaný vzťah emočnej inteligencie k subjektívnemu posudzovaniu efektivity postupov zvládania. Výsledky naznačujú, že sa emočná inteligencia podieľa na tom, ako ľudia hodnotia mieru účinnosti stratégií zvládania. Postupy orientované na problém (aktívne zvládanie, plánovanie) sú v závislosti na zvyšovaní úrovne emočnej inteligencie posudzované ako efektívnejšie.

  • Název v anglickém jazyce

    Emotional intelligence and effectiveness of coping strategies

  • Popis výsledku anglicky

    In paper the attention is devoted to emotional intelligence and its internal structure and to issue of effectiveness of coping strategies with stressful situations. The empirical research in sample of undergraduates was oriented to relation between emotional intelligence and subjective evaluation of coping routines effectivity. The results outlines that emotional intelligence takes part in subjective rating of coping efficiency. The problem oriented strategies (active coping, planning) are evaluated asmore effective in dependency to increasing level of emotional intelligence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F2325" target="_blank" >GAP407/12/2325: Školní šikana jako proces - sociálně kognitivní analýza třídní šikany</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociálne procesy a osobnosť 2012: zborník príspevkov z 15. ročníka medzinárodnej konferencie

  • ISBN

    978-80-88910-40-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    264-268

  • Název nakladatele

    Ústav experimentálnej psychológie SAV

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Nový Smokovec

  • Datum konání akce

    17. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku