Shading of Bézier Patches
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68145535%3A_____%2F09%3A00371466" target="_blank" >RIV/68145535:_____/09:00371466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://gravisma.zcu.cz/GraVisMa-2009/" target="_blank" >http://gravisma.zcu.cz/GraVisMa-2009/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Shading of Bézier Patches
Popis výsledku v původním jazyce
There are well known shading algorithms (Gouraud, Phong) for the surfaces shading. The problem is that such algorithms just approximate the real shading. Precise shading algorithms require the values of normal vectors at all points of rendered surface. Computation of normal vector for Cartesian and triangular parametric surfaces is presented in the paper.
Název v anglickém jazyce
Shading of Bézier Patches
Popis výsledku anglicky
There are well known shading algorithms (Gouraud, Phong) for the surfaces shading. The problem is that such algorithms just approximate the real shading. Precise shading algorithms require the values of normal vectors at all points of rendered surface. Computation of normal vector for Cartesian and triangular parametric surfaces is presented in the paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
GraVisMa 2009 Proceedings
ISBN
978-80-86943-92-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
126-129
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni, Vaclav Skala - UNION Agency
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
2. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—