Životní strategie žen a mužů v řízení (a) podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F07%3A00305291" target="_blank" >RIV/68378025:_____/07:00305291 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Životní strategie žen a mužů v řízení (a) podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem studie životních podmínek podnikatelů a podnikatelek zhruba od poloviny 90. let a s nástupem nového tisíciletí v České republice je zasadit jejich životní strategie do složité struktury genderových vztahů české společnosti.
Název v anglickém jazyce
Life Strategies of Women and Men in Management of/and Business
Popis výsledku anglicky
In this study the author examined the motivations for starting up a business and the life strategies for work and family balance in small and mid-sized entrepreneurship by men and women who started up independent businesses in the Czech Republic in the 1990s, and I situated the research in the context of the gender structure of Czech society.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7330-125-5
Počet stran knihy
175
Název nakladatele
Sociologický ústav AV ČR, v.v.i
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—