Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zobrazování nerovností a hodnotová poselství v časopisech pro děti a mládež na příkladu Brava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F09%3A00335996" target="_blank" >RIV/68378025:_____/09:00335996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zobrazování nerovností a hodnotová poselství v časopisech pro děti a mládež na příkladu Brava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie zkoumá obsahy časopisu Bravo z hlediska zprostředkování životního způsobu, reprodukce nerovností a nabízených hodnotových orientací. Hodnoty, které ukazuje zejména na příbězích mladých celebrit, jsou úspěch, pracovitost, nezávislost, přitažlivý vzhled a tradičními rodinné hodnoty. V rubrikách zaměřených na rady čtenářům v oblasti intimních vztahů prosazuje jako dominantní hodnoty jejich vlastní štěstí, prospěch a vývoj. I zde je kladen velký důraz na vzhled a atraktivitu jako nutné podmínky pro spokojený život.

  • Název v anglickém jazyce

    The Presentation of Inequalities and Value Messages in Teen Magazines Using the Example of Bravo

  • Popis výsledku anglicky

    Essay examines content of magazine Bravo from the point of view of life style intermediation, inequality reproduction and value orientation. Values that the magazine shows on young celebrities? stories are success, diligence, independence, physical attraction and traditional family values. In the sections pointed on advices in the field of relationship dominate values as private happiness, personal benefit and self-fulfilment. The magazine lays emphasis on visual aspects and attractiveness as a precondition of contended life.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2D06014" target="_blank" >2D06014: Sdílené hodnoty a normy chování jako zdroj posilování sociální koheze a překonávání negativních dopadů sociální diferenciace v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7330-172-9

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    Sociologický ústav AV ČR, v.v.i

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy