Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Participativní žurnalistika v České republice během volební kampaně do Evropského parlamentu na jaře roku 2009

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F12%3A00397752" target="_blank" >RIV/68378025:_____/12:00397752 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Participativní žurnalistika v České republice během volební kampaně do Evropského parlamentu na jaře roku 2009

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zaměřila na základě kvalitativní analýzy vybraných online zpravodajských medií na otázku, jakým způsobem hlavni aktéři (novináři, političtí aktéři a široka veřejnost) hodnotili Evropskou unii, evropské instituce, programy, cíle a smysl existence EU. V první části kapitola vymezuje dílčí teoreticky a metodologicky rámec, následně zkoumá transformaci české veřejné sféry a roli elektronických medii a participativní žurnalistiky během volební kampaně do evropských voleb na jaře 2009.

  • Název v anglickém jazyce

    Participatory journalism in the Czech Republic during the campaign for European parliament election in Spring 2009

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is based on qualitative analysis of selected online media and tries to explain how the main actors (journalists, political actors and the public) evaluated the EU, E. institutions programmes, goals and the meaning of EU. In the first part theoretical and methodological framework is defined, the next part examines the transformation of Czech public sphere, the role of electronic media and participatory journalism during the European election campaign in spring 2009.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Euroskepticismus a percepce evropského integračního procesu v České republice v letech 2004?2010

  • ISBN

    978-80-7330-217-7

  • Počet stran výsledku

    32

  • Strana od-do

    117-148

  • Počet stran knihy

    199

  • Název nakladatele

    Sociologický ústav AV ČR, v.v.i

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly