Mediální gramotnost obyvatel ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F16%3A00472367" target="_blank" >RIV/68378025:_____/16:00472367 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mediální gramotnost obyvatel ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva shrnuje technické parametry a výsledky výzkumu veřejného mínění, které realizovalo CVVM SOÚ AV ČR. Cílem šetření bylo zmapovat postoje úroveň mediální gramotnosti českých občanů. nn
Název v anglickém jazyce
Quality of Life in the Czech Republic in 2016
Popis výsledku anglicky
The report summarizes technical parameters and results of public opinion research which Public Opinion Research Centre IS CAS conducted. This survey aimed to develop an understanding of media literacy in the Czech Republicnn
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
11
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd
Verze
—