Vnímání sexistické reklamy českou veřejností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F18%3A00501077" target="_blank" >RIV/68378025:_____/18:00501077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání sexistické reklamy českou veřejností
Popis výsledku v původním jazyce
Závěrečná zpráva je výstupem výzkumu „Vnímání sexistické reklamy českou veřejností“. Výzkum byl proveden v září 2018 na vzorku 1 037 respondentů vybraných kvótní metodou dle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.
Název v anglickém jazyce
Perception of sexist advertising by the Czech public
Popis výsledku anglicky
The final report is the result of the research „Perception of sexist advertising by the Czech public“. The research was conducted in September 2018 on a sample of 1 037 respondents selected by quota selection by region, size of place of residence, sex, age and education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50401 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.