Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání sexistické reklamy českou veřejností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F18%3A00501077" target="_blank" >RIV/68378025:_____/18:00501077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání sexistické reklamy českou veřejností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Závěrečná zpráva je výstupem výzkumu „Vnímání sexistické reklamy českou veřejností“. Výzkum byl proveden v září 2018 na vzorku 1 037 respondentů vybraných kvótní metodou dle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of sexist advertising by the Czech public

  • Popis výsledku anglicky

    The final report is the result of the research „Perception of sexist advertising by the Czech public“. The research was conducted in September 2018 on a sample of 1 037 respondents selected by quota selection by region, size of place of residence, sex, age and education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.