Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. ročníku ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014OU" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014OU - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. ročníku ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výzkum kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. ročníků základní školy a vybrané výsledky tohoto výzkumu. Pro výzkumný záměr je počáteční čtenářská gramotnost vymezována jako mnoho-komponentový proces tvořený několika rovinami. Výsledky výzkumu se pak snažíme pojmenovat komponenty rozdílnosti v kvalitě počáteční čtenářské gramotnosti zkoumaného vzorku žáků. Zkoumaný vzorek žáků 2. ročníků byl výběrový. Kritériem výběru byla metoda výuky počátečního čtení, jíž byli tito žáci předchozím ročníku vyučováni. Použitá metodologie výzkumu byla smíšená, výzkum je deskripcí zkoumané oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    The quality of the initial reading literacy of pupil second class of primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents research on the quality initial reading literacy of pupils´ in the second class at primary school a selected results of this research. For the research projec tist the initial reading literacy defined as a complex multi-component process, which is consist in several levels. We try to identify different components in the quality of initial reading literacy on the select pupils sample by the research results. The research sample of pupil´s was selective. The criterion for selection wasthe method of teaching initial reading, which these students were taught the previous year. Research methodology used was mixed, research has examined the description.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1-2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    53-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus