Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. ročníku ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014OU" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014OU - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. ročníku ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výzkum kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. ročníků základní školy a vybrané výsledky tohoto výzkumu. Pro výzkumný záměr je počáteční čtenářská gramotnost vymezována jako mnoho-komponentový proces tvořený několika rovinami. Výsledky výzkumu se pak snažíme pojmenovat komponenty rozdílnosti v kvalitě počáteční čtenářské gramotnosti zkoumaného vzorku žáků. Zkoumaný vzorek žáků 2. ročníků byl výběrový. Kritériem výběru byla metoda výuky počátečního čtení, jíž byli tito žáci předchozím ročníku vyučováni. Použitá metodologie výzkumu byla smíšená, výzkum je deskripcí zkoumané oblasti.
Název v anglickém jazyce
The quality of the initial reading literacy of pupil second class of primary school
Popis výsledku anglicky
The paper presents research on the quality initial reading literacy of pupils´ in the second class at primary school a selected results of this research. For the research projec tist the initial reading literacy defined as a complex multi-component process, which is consist in several levels. We try to identify different components in the quality of initial reading literacy on the select pupils sample by the research results. The research sample of pupil´s was selective. The criterion for selection wasthe method of teaching initial reading, which these students were taught the previous year. Research methodology used was mixed, research has examined the description.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
1-2
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
53-64
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—