Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12013E1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12013E1 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula ZV (po r. 2007), prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Strukturu publikace tvoří dvě části. První část je teoretickým konceptem vymezujícím základní pojmosloví řešené problematiky, je obsahovou analýzou nejnovějších národních a mezinárodních pramenů věnující se této oblasti vzdělávání a pokouší o zavedení potřebné konceptualizace. Druhá část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti, ve kterém byla zjišťována kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. a 2. ročníků ZŠ Ostravska a kvalita vybraných faktorů. Sledovány byly vybrané faktory školního a domácího kontextu.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality on the initial reading literacy

  • Popis výsledku anglicky

    Text description of the publication presents the contemporary state of teaching initial reading in primary school in post-transition curriculum PE (after 2007), the research presents an initial analysis of the quality of pupils' literacy, which was selected based on pedagogical aspects of teaching. The structure of the publication consists of two parts. The first part is a theoretical concept, defining the basic terminology solved problem is the content analysis of the latest national and internationalsources dedicated to the education and attempts on the introduction of appropriate conceptualization. The second part describes the implementation and results of the research project dealt with the areas in which quality was assessed by the initial reading literacy of pupils on the 1st and 2 Ostrava primary school years and the quality of selected factors. Monitored were selected for analysis of school and home context.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-020-9

  • Počet stran knihy

    243

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Kód UT WoS knihy