Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Josef Sudek. Reklama

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378033%3A_____%2F08%3A00318406" target="_blank" >RIV/68378033:_____/08:00318406 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Josef Sudek. Reklama

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor sleduje reklamní tvorbu Josefa Sudka od počátků koncem dvacátých let až do počátku válečných let. Pozornost je věnována spolupráci s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem, ale i různorodým reklamním fotografiím pro řadu firem a podniků, jako bylynapříklad gramofonová firma Ultraphon nebo automobilka Tatra. Studie se zabývá prolínáním konceptu ?vysoké?, umělecké fotografie do Sudkovy reklamní tvorby. Pro Sudka jako by neexistoval rozdíl mezi účelem, často zdůrazňoval tajemnost věcí a chaotičnostpředmětů stejně jako na svých fotografiích zátiší.

  • Název v anglickém jazyce

    Josef Sudek. The advertising photographs

  • Popis výsledku anglicky

    The book is focused on the advertising photographs of Josef Sudek from the mid of 1920s until the beginning of 1940s. Sudek´ s cooperation with Družstevní práce cooperative publishing house and with the design director Ladislav Sutnar is taking into account as well as Sudek´ s photographs for companies like Ultraphon gramophone company or Tatra cars. The essay reflects de-tension between "high", artistic concept of photography, and "low", commercial photographs.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7215-353-4

  • Počet stran knihy

    83

  • Název nakladatele

    Torst

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy