Josef Sudek. Reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378033%3A_____%2F08%3A00318406" target="_blank" >RIV/68378033:_____/08:00318406 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Josef Sudek. Reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Autor sleduje reklamní tvorbu Josefa Sudka od počátků koncem dvacátých let až do počátku válečných let. Pozornost je věnována spolupráci s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem, ale i různorodým reklamním fotografiím pro řadu firem a podniků, jako bylynapříklad gramofonová firma Ultraphon nebo automobilka Tatra. Studie se zabývá prolínáním konceptu ?vysoké?, umělecké fotografie do Sudkovy reklamní tvorby. Pro Sudka jako by neexistoval rozdíl mezi účelem, často zdůrazňoval tajemnost věcí a chaotičnostpředmětů stejně jako na svých fotografiích zátiší.
Název v anglickém jazyce
Josef Sudek. The advertising photographs
Popis výsledku anglicky
The book is focused on the advertising photographs of Josef Sudek from the mid of 1920s until the beginning of 1940s. Sudek´ s cooperation with Družstevní práce cooperative publishing house and with the design director Ladislav Sutnar is taking into account as well as Sudek´ s photographs for companies like Ultraphon gramophone company or Tatra cars. The essay reflects de-tension between "high", artistic concept of photography, and "low", commercial photographs.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7215-353-4
Počet stran knihy
83
Název nakladatele
Torst
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—