Čan: Sonety pro nic a za nic / reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378068%3A_____%2F10%3A00357326" target="_blank" >RIV/68378068:_____/10:00357326 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čan: Sonety pro nic a za nic / reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se skládá z analýzy Čanova sonetu se zaměřením na srovnání se Shakespearovými sonety; ve druhé části je analyzována ukázka reklamy.
Název v anglickém jazyce
Čan: Sonety pro nic a za nic / advertising
Popis výsledku anglicky
The chapter consists of an analysis of Čan's sonnet, the focus is on the comparison of the sonnet with the sonnets by William Shakespeare; in the second part of the chapter there is a stylistic analysis of an advertising.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Interpretace textů (nejen) ke státní maturitě
ISBN
978-80-87481-05-9
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
149
Název nakladatele
Akropolis
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—