Železniční násep vyztužený geomřížkou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378297%3A_____%2F08%3A00314198" target="_blank" >RIV/68378297:_____/08:00314198 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Železniční násep vyztužený geomřížkou
Popis výsledku v původním jazyce
Numerická studie v programu ANSYS se zabývá tvorbou výpočtového modelu a posouzením vlivu geosyntetické mřížky na únosnost a přetvoření jednoduchého železničního náspu na méně únosném podloží. Výztužná mřížka je umístěna na rozhraní náspu a podloží. Je studován její účinek na chování zemní konstrukce s různými mocnostmi vrstev.
Název v anglickém jazyce
Railway embankment reinforced by geogrid
Popis výsledku anglicky
Numerical study using the programme ANSYS deals with the generation of the numerical model and with the examination of the influence of the geosynthetic grid on the carrying - capacity and deformation of the simple railway's embankment on the less load-bearing subsoil. The stiffening grid is located on the separation of the embankment and the subsoil. The grid effect on the behaviour of the soil construction with the different height of layers is studied.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
1. ANSYS konference 2008
ISBN
978-80-254-3355-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
SVS FEM s.r.o
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—