Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental verification of indirect bridge frequency measurement using a passing vehicle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378297%3A_____%2F17%3A00487089" target="_blank" >RIV/68378297:_____/17:00487089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877705817325195" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877705817325195</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2017.05.379" target="_blank" >10.1016/j.proeng.2017.05.379</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental verification of indirect bridge frequency measurement using a passing vehicle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Based on the coupling nature of a vehicle moving on a bridge, Yang et al. [1] proposed an indirect bridge frequency approach, in which the bridge response can be recorded by the passing vehicle. Then the bridge frequencies can be detected from the dynamic response of the moving test vehicle. By this concept, this study designed an experimental setup for a test vehicle moving on a beam to measure the beam frequency. From the present experimental results, the indirect bridge inspection method is feasible for monitoring the dynamic characteristics of a bridge.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental verification of indirect bridge frequency measurement using a passing vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the coupling nature of a vehicle moving on a bridge, Yang et al. [1] proposed an indirect bridge frequency approach, in which the bridge response can be recorded by the passing vehicle. Then the bridge frequencies can be detected from the dynamic response of the moving test vehicle. By this concept, this study designed an experimental setup for a test vehicle moving on a beam to measure the beam frequency. From the present experimental results, the indirect bridge inspection method is feasible for monitoring the dynamic characteristics of a bridge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA15-01035S" target="_blank" >GA15-01035S: Dynamická stabilita a post-kritické procesy v nekonzervativních a neholonomních stochastických soustavách s interakcemi</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia Engineering

  • ISBN

  • ISSN

    1877-7058

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    554-559

  • Název nakladatele

    Elsevier Ltd.

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Štrbské Pleso

  • Datum konání akce

    9. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000416996800080