Continuous Rigidity of Railways
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F01%3A01068232" target="_blank" >RIV/68407700:21110/01:01068232 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Kontinuierliche Steifigkeit von Eisenbahnstrecken
Popis výsledku v původním jazyce
Není k dispozici
Název v anglickém jazyce
Continuous Rigidity of Railways
Popis výsledku anglicky
One of the basic characteristics of railway track is its rigidity, which depends on the railway substructure and railway permanent way construction. Bearing capacity at the upper surface of sleeper and on formation level is represented by modulus of deformability. The results of on-site and laboratory measurement are presented it this paper. The aim of solution is to find eventual relation between the continuous rigidity of track and its bearing capacity.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA103%2F00%2F0200" target="_blank" >GA103/00/0200: Nehomogenity železniční trati jako aspekt hodnocení její kvality</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konferencja Naukowo-Techniczna "Drogi kolejowe 01"
ISBN
83-914773-3-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
111-117
Název nakladatele
Politechnika Wroclawska
Místo vydání
Wroclaw
Místo konání akce
Wroclaw
Datum konání akce
21. 11. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—