Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3-D Interaction Model of Bridge and Truck with Bridge-Friendly Suspension

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F03%3A01093951" target="_blank" >RIV/68407700:21110/03:01093951 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    3-D Interaction Model of Bridge and Truck with Bridge-Friendly Suspension

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The trucks moving around the roads and bridges are causing their wear and damage. The mechatronical solution can help to reduce the damage by the usage of controlled variable suspension damper that leads to the decrease of road-tyre forces. Such truck suspensions are called road-friendly or bridge-friendly truck suspensions. This paper shows that the road-friendly truck suspension is also bridge-friendly suspension that reduces the bridge loading. These concepts are studied on a simple nonlinear quartercar model with flexible bridge 2-D and 3-D structure. It is shown that a 2-D interaction model is sufficient for testing of bridge-friendly truck suspension.

  • Název v anglickém jazyce

    3-D Interaction Model of Bridge and Truck with Bridge-Friendly Suspension

  • Popis výsledku anglicky

    The trucks moving around the roads and bridges are causing their wear and damage. The mechatronical solution can help to reduce the damage by the usage of controlled variable suspension damper that leads to the decrease of road-tyre forces. Such truck suspensions are called road-friendly or bridge-friendly truck suspensions. This paper shows that the road-friendly truck suspension is also bridge-friendly suspension that reduces the bridge loading. These concepts are studied on a simple nonlinear quartercar model with flexible bridge 2-D and 3-D structure. It is shown that a 2-D interaction model is sufficient for testing of bridge-friendly truck suspension.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F01%2F1528" target="_blank" >GA103/01/1528: Dynamická interakce soustavy těžké vozidlo - most</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Staticko-konštrukčné a stavebno-fyzikálné problémy stavebných konštrukcií

  • ISBN

    80-232-0221-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    301-306

  • Název nakladatele

    Technická Univerzita

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Tatranská Lomnica

  • Datum konání akce

    26. 11. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku