Nové prvky a technologie výstavby železničních tratí v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F08%3A00140269" target="_blank" >RIV/68407700:21110/08:00140269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové prvky a technologie výstavby železničních tratí v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
V České republice probíhá v posledních letech náročná rekonstrukce vybraných železničních tratí pro hmotnost na nápravu 22,5 t a rychlost jízdy do 160 km/h. Pro zajištění těchto parametrů se užívají nové prvky a technologie výstavby v konstrukci železniční trati.
Název v anglickém jazyce
New Elements and Technology of Construction of Railways in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
In the Czech Republic a demanding reconstruction of selected railway lines for weight per axle 22.5 t and train speed of up to 160 km/hr has been in progress. To secure these parameters new elements and technologies of railway construction have been used.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Stavebnictví
ISSN
1802-2030
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—