Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatnění netradičních konstrukčních typů vozovek pro kontejnerová překladiště

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F09%3A00166529" target="_blank" >RIV/68407700:21110/09:00166529 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatnění netradičních konstrukčních typů vozovek pro kontejnerová překladiště

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních několika letech byl na území celé ČR vybudován značný počet velkých logistic-kých center, která pro svojí činnost bezpodmínečně nutně potřebují dostatečně kapacitní překladiště (kontejnerové terminály), na kterých se provádí překládka kontejnerů z levnějších druhů (železniční, vodní) doprav na dopravu automobilovou, která zajišťuje přepravu na menší vzdálenosti. Pro překládku nákladních kontejnerů jsou na těchto překladištích využívány nejčastěji kolové kontejnerové překladače

  • Název v anglickém jazyce

    Use of nontraditional construction type of pavement for container loading station

  • Popis výsledku anglicky

    To minimize the costs connected with the transport of goods from manufacturer to end users combined transport has presently been increasingly used, which combines the advantages of all modes of transport. Railway lines and water ways are used for cheap longdistance transport, while roads serve for shorter distances. One of the conditions of successful operation of combined transport, therefore, is the construction of a sufficient number of logistics centres, which necessarily need transship points withadequate capacities - container terminals - for their activity. Therefore, we can witness an unprecedented boom in the construction of these transship points even in the Czech Republic, where transshipment of goods containers from ships, but most frequently railways, is executed by handling (transshipping) mechanisms - portal cranes or wheel container transshipment vehicles

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Realizácia a ekonomika stavieb

  • ISBN

    978-80-232-0301-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Dom techniky ZSVTS

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Trenčianske Teplice

  • Datum konání akce

    21. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku