Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Risk of a high hydrostatic pressure on the tunnel Prague - Beroun

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00175407" target="_blank" >RIV/68407700:21110/10:00175407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Risk of a high hydrostatic pressure on the tunnel Prague - Beroun

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The construction of the Prague - Beroun high-speed railway tunnel is currently in the planning stage. This tunnelling project has no equivalent in the Czech Republic, the tunnel will be the longest Czech transport with the highest overburden exceeding 170 m above tunnel axis. Majority of tunnel is expected to be excavated by tunnel boring machines (TBMs). Risk analysis evaluating tunnel excavation and operations has been completed, possible high hydrostatic pressure was identified as one of major risks,thus its impact had to be evaluated. In current design phase the segmental tunnel lining is expected to be impermeable with

  • Název v anglickém jazyce

    Risk of a high hydrostatic pressure on the tunnel Prague - Beroun

  • Popis výsledku anglicky

    The construction of the Prague - Beroun high-speed railway tunnel is currently in the planning stage. This tunnelling project has no equivalent in the Czech Republic, the tunnel will be the longest Czech transport with the highest overburden exceeding 170 m above tunnel axis. Majority of tunnel is expected to be excavated by tunnel boring machines (TBMs). Risk analysis evaluating tunnel excavation and operations has been completed, possible high hydrostatic pressure was identified as one of major risks,thus its impact had to be evaluated. In current design phase the segmental tunnel lining is expected to be impermeable with

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    11th International Conference Underground Construction Prague 2010 Transport and City Tunnels

  • ISBN

    978-80-254-7054-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Český tunelářský komitét ITA

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    14. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku