Basic parameters of thelongest railway tunnels
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F10%3A00175419" target="_blank" >RIV/68407700:21110/10:00175419 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Podstawowe parametry najdłuższych tuneli kolejowych
Popis výsledku v původním jazyce
Omówienie zasadniczych cech długich tuneli kolejowych daje obraz, jak różnią się główne parametry bardzo długich tuneli kolejowych. Przyczyn różnic jest wiele, m.in.: brak standardów, ilość funduszy przeznaczonych na realizację projektu, czas na jego przygotowanie i opracowanie, zasady BHP w różnych krajach
Název v anglickém jazyce
Basic parameters of thelongest railway tunnels
Popis výsledku anglicky
The paper compares the basic data of the longest railway tunnels in the world. We can see on the presenteed facts that the basic parameters are very different due to the standards, time and financial subwence of the tunnel design project, the rules of the undeground structures buildings.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geoinżynieria drogi mosty tunele
ISSN
1895-0426
e-ISSN
—
Svazek periodika
28
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—