Fyzické oddělení cyklopruhu v hlavním dopravním prostoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00177638" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00177638 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fyzické oddělení cyklopruhu v hlavním dopravním prostoru
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá rozborem navrhování cyklistické dopravy v hlavním resp. přidruženém dopravního prostoru. Dále se zabývá možnou úpravou vedení cyklistické dopravy při použití fyzických oddělovacích podélných prvků
Název v anglickém jazyce
Physical Cycle Lane Separation in Main Traffic Area
Popis výsledku anglicky
Cycleway as a part of the main traffic corridor is a very good element of cyclist infrastructure. Cyclist using such cycleway, in the main traffic corridor, are reaching higher speeds. Whereas, the cyclist flows identicaly to the main traffic flow, cyclist incidents are not so common .Would be appropriate to add traffic elements which would raise up psychological effect of the cycleway segregation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Juniorstav 2011 - Sborník anotací
ISBN
978-80-214-4232-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
152-155
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
4. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—