Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace GPR (Ground Penetrating Radar) pro nedestruktivní diagnostiku vozovek v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00177644" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00177644 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace GPR (Ground Penetrating Radar) pro nedestruktivní diagnostiku vozovek v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokud se budeme zabývat možnostmi využití GPR metody pro diagnostiku vozovek pozemních komunikací, jedná se o stanovení jejich skutečných vlastností a vlastnosti podloží. GPR metoda je založena na principu vyslaného elektromagnetického signálu z vysílacíantény na povrchu, který z části prochází zkoumaným prostředím a z části se odráží. V místech s rozdílnými dielektrickými vlastnostmi je signál odražen na povrch a zachycen přijímací anténou. GPR metoda tedy slouží pro získání informací o podpovrchovýchvlastnostech zkoumaného prostředí. V našem případě se zaměříme na diagnostiku vozovek. Za relativně krátký časový interval nám tato metoda poskytne "kontinuální" informace o diagnostikovaném úseku komunikace v čemž lze spatřovat její nesporné výhody oproti jiným metodám

  • Název v anglickém jazyce

    The Application of Ground Penetrating Radar for Non- destructive Road Testing

  • Popis výsledku anglicky

    GPR has been used to measure layer thickness, to detect subsurface defects and to evaluate base quality. This technique has great potential in assisting pavement engineers with their new pavement designs and in determining the optimal repair strategies for deteriorated roadways.This paper presents ground penetrating radar (GPR) experiments on a road test sites. Study has consisted of comparising between core drilling and GPR method

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Juniorstav 2011 - Sborník anotací

  • ISBN

    978-80-214-4232-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    165-169

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    4. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku