Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Extension of Metro VA in Prague

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00195634" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00195634 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Extension of Metro VA in Prague

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Within the extension of metro line "A" in Prague, the capital of Czech Republic, four new stations will be built in the period from 2010 to 2014. It is a new operational section "VA", which includes three excavated and one cut and cover station. The mined stations are further subdivided according to the profile in two single-aisled stations (Petřiny, Červený Vrch) and three-aisled Veleslavín station. A temporary end station consists of excavated station Motol and dead-end tail tracks behind the station.Construction of the first three-aisled Prague metro station designed by NATM itself is an interesting engineering task. Conditions resulting from the construction process require new techniques and details.

  • Název v anglickém jazyce

    The Extension of Metro VA in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    Within the extension of metro line "A" in Prague, the capital of Czech Republic, four new stations will be built in the period from 2010 to 2014. It is a new operational section "VA", which includes three excavated and one cut and cover station. The mined stations are further subdivided according to the profile in two single-aisled stations (Petřiny, Červený Vrch) and three-aisled Veleslavín station. A temporary end station consists of excavated station Motol and dead-end tail tracks behind the station.Construction of the first three-aisled Prague metro station designed by NATM itself is an interesting engineering task. Conditions resulting from the construction process require new techniques and details.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Under City

  • ISBN

    978-953-55728-7-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    76-77

  • Název nakladatele

    HUBITG

  • Místo vydání

    Záhřeb

  • Místo konání akce

    Dubrovník

  • Datum konání akce

    12. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku