Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYUŽITÍ CHEMICKÝCH INJEKTÁŽÍ SVORNÍKŮ PŘI VÝSTAVBĚ STANICE VELESLAVÍN TRASY V.A PRAŽSKÉHO METRA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00195641" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00195641 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYUŽITÍ CHEMICKÝCH INJEKTÁŽÍ SVORNÍKŮ PŘI VÝSTAVBĚ STANICE VELESLAVÍN TRASY V.A PRAŽSKÉHO METRA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci prodloužení trasy metra A v Praze dojde v období let 2010 až 2014 k výstavbě čtyř nových stanic pražského metra. Jedná se o nový provozní úsek V.A, jehož součástí jsou celkem tři ražené a jedna hloubená stanice. Ražené stanice se dále dělí podleprofilu na dvě jednolodní stanice (Petřiny,Červený Vrch) a trojlodní stanici Veleslavín, dočasnou koncovou stanici pak tvoří hloubená stanice Motol s raženými obratovými kolejemi za stanicí (obr. 1). Stanice Veleslavín (obr. 2, 3) je první trojlodní stanicí pražského metra, která je navržená k realizaci Novou rakouskou tunelovaní metodou. Na trase se nachází mezi stanicemi Červený Vrch a Petřiny a v budoucnosti by měla vytvořit významný dopravní uzel, který umožní návaznost metra na vlaková spojení a autobusovou dopravu. Současně se v rámci budoucího využití území uvažuje o vybudování kapacitního autobusového terminálu a podzemních parkovišť P+R. Realizaci stanice Veleslavín zajišťuje pro vedoucího účastníka sdružení, firmu Metrostav a.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of chemical grouting of rock bolts during construction of Veleslavín Station on the VA route of Prague Metro

  • Popis výsledku anglicky

    Within the extension of metro line "A" in Prague, the capital of Czech Republic, four new stations will be built in the period from 2010 to 2014. It is a new operational section "VA", which includes three excavated and one cut and cover station. The mined stations are further subdivided according to the profile in two single-aisled stations (Petřiny, Červený Vrch) and three-aisled Veleslavín station. A temporary end station consists of excavated station Motol and dead-end tail tracks behind the station.Construction of the first three-aisled Prague metro station designed by NATM itself is an interesting engineering task. Conditions resulting from the construction process, i.e. the division of the mined parts of the station into partial excavations in combination with pulling through of the tunnel boring machines according to a predetermined schedule of construction require new techniques and details. The above-mentioned facts are further compounded by unfavourable conditions for excava

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zpevňování, těsnění a kotvení horninového masivu a stavebních konstrukcí 2012

  • ISBN

    978-80-248-2548-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    116-121

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    19. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku