Vliv konstrukčního řešení mostu na šíření hluku od dopravy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00195889" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00195889 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21110/12:00198620
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv konstrukčního řešení mostu na šíření hluku od dopravy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje vliv konstrukčního uspořádání mostu, převážně typu použitých mostních závěrů, ložisek a umístění v krajině na šíření hluku od dopravy. Závěry jsou podpořeny výsledky několika měření na úsecích dálnice D1 a rychlostní komunikace R35. Naměřené hodnoty akustických hladin jsou vyhodnoceny ve spojení s migračním potenciálem mostního objektu.
Název v anglickém jazyce
Influence of bridge structural arrangement on the noise induced by traffic
Popis výsledku anglicky
The paper describes influence of bridge structural arrangement, mainly bearings and expansion joints, and location of the bridge in countryside on the noise induced by traffic. The findings come from noise measurements along several objects of the D1 andR35 motorway. The measured noise levels are put in connection with the migration potential of the bridge for wildlife.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI3%2F531" target="_blank" >FR-TI3/531: Zvýšení trvanlivosti betonových konstrukcí vystavených extrémním zatížením</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů