Deformace povrchové zástavby při ražbě tunelů pražského metra zeminovým štítem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00203413" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00203413 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Deformace povrchové zástavby při ražbě tunelů pražského metra zeminovým štítem
Popis výsledku v původním jazyce
Traťové tunely na prodloužení linky A pražského metra jsou raženy dvěma mechanizovanými štíty s tlakovou kontrolou čelby. Ražba procházela dvě významná uskupení povrchové zástavby. Článek popisuje deformační efekty ražby.
Název v anglickém jazyce
Deformations of the Surface Building during Driving Metro Running Tunnels by Earth Pressure Ballance Shield
Popis výsledku anglicky
Running tunnels to extend the Prague metro line A was driven two earth pressure ballance shields. The tunnel alighment passes under two major groups of existing buildings. Article describes deformation affects of driving.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inžinierske stavby
ISSN
1335-0846
e-ISSN
—
Svazek periodika
60
Číslo periodika v rámci svazku
05/2012
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
34-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—