Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Geodetic Measurement of Longitudinal Displacements of the Railway Bridge

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00217398" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00217398 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Geodetic Measurement of Longitudinal Displacements of the Railway Bridge

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with geodetic measurements of mutual longitudinal displacements of construction of the railway bridge and rails on the bridge in Klášterec nad Ohří. Construction of the bridge is made of steel with a concrete deck, which carries the stonesuperstructure and rails. The bridge is about 100 meters long and expected deformations are in millimetres. The method of geodetic network with the expected standard deviations of coordinates about 0.2 mm was chosen. The deformation of the structure wasdetermined to be 4 mm, the deformation of the rails was determined to be 1 mm, both as a result of epoch comparison.

  • Název v anglickém jazyce

    Geodetic Measurement of Longitudinal Displacements of the Railway Bridge

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with geodetic measurements of mutual longitudinal displacements of construction of the railway bridge and rails on the bridge in Klášterec nad Ohří. Construction of the bridge is made of steel with a concrete deck, which carries the stonesuperstructure and rails. The bridge is about 100 meters long and expected deformations are in millimetres. The method of geodetic network with the expected standard deviations of coordinates about 0.2 mm was chosen. The deformation of the structure wasdetermined to be 4 mm, the deformation of the rails was determined to be 1 mm, both as a result of epoch comparison.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INGEO 2014

  • ISBN

    978-80-01-05469-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    231-236

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku