Zohlednění statistického hodnocení výsledků zkoušek odolnosti proti únavě v metodice návrhu konstrukce vozovek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00219310" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00219310 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zohlednění statistického hodnocení výsledků zkoušek odolnosti proti únavě v metodice návrhu konstrukce vozovek
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek navazuje na předchozí čtyři články uváděné kolektivem autorů na téma odolnosti proti únavě asfaltových hutněných směsí. (Žák, Valentin a Mondschein 2013; Fiedler, Mondschein a Žák 2013; Žák et al. 2013a; Žák et al. 2013b) Článek se blíže věnuje popisu návrhu konstrukce vozovky a zabývá se konkrétním návrhem podoby zohlednění opakovatelnosti a reprodukovatelnosti zkoušky v české návrhové metodice konstrukce vozovek dle (TP 170, 2004). Článek čerpá ze zahraničních zkušeností zohlednění odolnosti proti únavě ve Francii a v USA, navrhovaná metodika má za cíl přiblížit výsledky laboratorních zkoušek ke konkrétnímu návrhu konstrukce vozovky a umožnění lepšího rozlišení kvality použitých asfaltových směsí při návrhu konstrukce vozovek.
Název v anglickém jazyce
Consideration of Fatigue Resistance Tests Variability in Pavement Design Methodology
Popis výsledku anglicky
The article is focused on the description of a road pavement design procedure and introduces a specific method of considering the repeatability and reproducibility of the fatigue resistance test. An example is taken from the Czech Road Pavement Design Methodology pursuant to TP 170 (2004, Navrhova´n?´ Vozovek Pozemn?´ch Komunikac?´, Ministry of Transport, Czech Republic, available from: http://www.pjpk.cz/TP%20170.pdf). The article draws on foreign experience in the consideration of fatigue resistance in France and the USA, and the objective of the designed methodology is to bring the results of laboratory tests closer to a specific road pavement design allowing a better distinction in the quality of bitumen mixtures used in the design of road pavements.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silniční obzor
ISSN
0322-7154
e-ISSN
—
Svazek periodika
75
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
161-165
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—