Zvýšení znalosti z oblasti manažerského účetnictví a manažerské gramotnosti doktorandů pomocí interaktivních prostředů ve vědecké práci a pedagogickém působení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00220205" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00220205 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvýšení znalosti z oblasti manažerského účetnictví a manažerské gramotnosti doktorandů pomocí interaktivních prostředů ve vědecké práci a pedagogickém působení
Popis výsledku v původním jazyce
Na Fakultě stavební ČVUT v Praze, při Katedře společenských věd, se rozběhl další projekt podpořen grantem Studentské grantové soutěže ?Zvýšení znalostí z oblasti manažerského účetnictví a manažerské gramotnosti doktorandů pomocí interaktivních prostředků ve vědecké práci a pedagogickém působení?. Nový projekt navazuje na zkušenosti získané z předchozího, již ukončeného projektu a klade si za cíl přinést studentům doktorského studia základní znalosti a povědomí o financích a jejich správě, základech účetnictví, např. při vedení projektů.
Název v anglickém jazyce
Increasing Knowledge in the Field of Management Accounting and Management Literacy of Doctoral Students with Interactive Means in Scientific Work and Teaching
Popis výsledku anglicky
There is a new project at the Department of Social sciences of the Czech technical University that is supported by the grant awarded in the student grant competition ?Raising the level of knowledge in the area of managerial accounting and managerial skills of the postgraduate students with the use of interactive means in their scientific and pedagogical efforts?. The new project follows the experience gained in the last, finished, project and aims to bring the postgraduate students basic knowledge of finance, its management, the basics of accounting, for example while leading a project.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů