Měření dlouhodobého stability výškové polohy výhybek a výhybkových konstrukcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00226780" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00226780 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měření dlouhodobého stability výškové polohy výhybek a výhybkových konstrukcí
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika podrobně specifikuje postupy sledování, technologii měření, přesnost zvolených postupů v jednotlivých krocích. Postup předpokládá měření únosnosti v úrovni pláně tělesa železničního spodku, ložné plochy pražce, příp. úložné plochy pražce statickou zatěžovací deskou a lehkou dynamickou deskou, kontinuální měření poklesu kolejnicového pásu pod projíždějícím zatížením a měření v úrovni temene kolejnicového pásu přesnou nivelací. Výsledkem dlouhodobého sledování konstrukce železniční koleje je prognóza chování konstrukce v závislosti na degradaci jednotlivých jejích částí, na klimatických podmínkách, na provozním zatížení a dalších faktorech.
Název v anglickém jazyce
Monitoring of long-term stability of railway switches? vertical geometry
Popis výsledku anglicky
The methodology specifies in details processes of monitoring, measurement methods and precision in individual steps of the selected processes. Several measurements are assumed to be carried out within the monitoring process. These measurements include load-bearing capacity measurements on the surface of subballast, at the level of sleeper base or on the surface of ballast by means of static plate load tests or lightweight falling deflectometer tests as well as continuous measurements of the rail deflection under passing load and precise levelling of the rail head top surface. A prediction of behaviour of the structure depending on degradation of its structural elements, climatic conditions, traffic load and other factors is the output of the long-termmonitoring of the railway track structure.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01031297" target="_blank" >TA01031297: Zvýšení kvality jízdní dráhy ve výhybkách pomocí zpružnění</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů