Historický vývoj a aplikácie nekonvenčnej konštrukcie železničného zvršku na železničnej infraštruktúre Českej a Slovenskej republiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00227055" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00227055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Historický vývoj a aplikácie nekonvenčnej konštrukcie železničného zvršku na železničnej infraštruktúre Českej a Slovenskej republiky
Popis výsledku v původním jazyce
První část práce vysvětluje původ a důvody pro vytvoření nekonvenční svršku označeného jako pevná jízdní dráha, stručně popisuje jeho vývoj a možné využití v železničních tratí.Druhá část práce se zabývá historickým vývojem pevné jízdní dráhy v České a Slovenské republice s údaji o navržených a testováných konstrukcích. V třetí části jsou charakterizovány jednotlivé typy pevných jízdních drah uplatňovaných v rámci modernizace železniční infrastruktury v České a Slovenské republice.
Název v anglickém jazyce
Historical Development and Application of Non-conventional Permanent Way Structure on the Railway Infrastructure in Czech and Slovak Republic
Popis výsledku anglicky
The first part of the paper explains the origin and reasons for creation of the non-conventional track structure designated as solid track-bed, briefly describes its development and possible usage in railway tracks. The second part of the paper deals with historical development of the solid track-bed in Czech and Slovak Republic with data concerning designed and tested solid track-bed structures. In the third part, the paper characterises the particular solid track-bed types applied in the framework ofrailway infrastructure modernisation in the Czech and Slovak Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Nová železniční technika
ISSN
1210-3942
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
2014/02
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
4-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—