Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Historický vývoj a aplikácie nekonvenčnej konštrukcie železničného zvršku na železničnej infraštruktúre Českej a Slovenskej republiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00227055" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00227055 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Historický vývoj a aplikácie nekonvenčnej konštrukcie železničného zvršku na železničnej infraštruktúre Českej a Slovenskej republiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    První část práce vysvětluje původ a důvody pro vytvoření nekonvenční svršku označeného jako pevná jízdní dráha, stručně popisuje jeho vývoj a možné využití v železničních tratí.Druhá část práce se zabývá historickým vývojem pevné jízdní dráhy v České a Slovenské republice s údaji o navržených a testováných konstrukcích. V třetí části jsou charakterizovány jednotlivé typy pevných jízdních drah uplatňovaných v rámci modernizace železniční infrastruktury v České a Slovenské republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Historical Development and Application of Non-conventional Permanent Way Structure on the Railway Infrastructure in Czech and Slovak Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the paper explains the origin and reasons for creation of the non-conventional track structure designated as solid track-bed, briefly describes its development and possible usage in railway tracks. The second part of the paper deals with historical development of the solid track-bed in Czech and Slovak Republic with data concerning designed and tested solid track-bed structures. In the third part, the paper characterises the particular solid track-bed types applied in the framework ofrailway infrastructure modernisation in the Czech and Slovak Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2014/02

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    4-24

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus