Vedlejší účinky realizace zpomalovacích prvků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00300805" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00300805 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://d2051.fsv.cvut.cz/aktuality/TRINfra2016.pdf" target="_blank" >http://d2051.fsv.cvut.cz/aktuality/TRINfra2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vedlejší účinky realizace zpomalovacích prvků
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá důsledky realizace zpomalovacích prvků, a to převážně krátkých a dlouhých zpomalovacích prahů, se zaměřením na hluk v okolí zpomalovacího prvku, vznikajícího při přejezdu vozidla přes zpomalovací prvek. Pro vyhodnocení důsledků realizace bylo provedeno několik dopravních měření. Pro jednotlivá měření byla zvolena místa se zpomalovacími prvky, umístěnými zejména v rezidenční zástavbě s nižší intenzitou dopravy, se zaměřením na geometrické parametry jednotlivých zpomalovacích prvků a zejména krytem konstrukce zpomalovacího prvku. Hlavním výstupem je stanovení hlukové zátěže okolí v místě realizace zpomalovacího prvku, následné zhodnocení a samotný návrh zpomalovacích prvků.
Název v anglickém jazyce
Secondary effects of the realization of the elements of traffic calming
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the consequences of the implementation of retarding elements, mostly short and long speed bumps, focusing on noise around the deceleration component generated when a vehicle crossing over a speed element. To evaluate the consequences of the implementation have been several traffic measurements. For each measurement was chosen places with deceleration elements disposed in particular in the residential area of lower traffic volumes, focusing on the geometric parameters of the individual retarding elements and cover design element deceleration. The main output is the determination of noise nuisance in the place of the deceleration element, and the subsequent evaluation of the proposal itself retarding elements.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník studentské vědecké konference "Trendy a inovace v dopravním stavitelství"
ISBN
978-80-01-05973-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
178
Strana od-do
1-178
Název nakladatele
ČVUT v Praze, Fakulta stavební
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
20. 6. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—