Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vedlejší účinky realizace zpomalovacích prvků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00300805" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00300805 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://d2051.fsv.cvut.cz/aktuality/TRINfra2016.pdf" target="_blank" >http://d2051.fsv.cvut.cz/aktuality/TRINfra2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vedlejší účinky realizace zpomalovacích prvků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá důsledky realizace zpomalovacích prvků, a to převážně krátkých a dlouhých zpomalovacích prahů, se zaměřením na hluk v okolí zpomalovacího prvku, vznikajícího při přejezdu vozidla přes zpomalovací prvek. Pro vyhodnocení důsledků realizace bylo provedeno několik dopravních měření. Pro jednotlivá měření byla zvolena místa se zpomalovacími prvky, umístěnými zejména v rezidenční zástavbě s nižší intenzitou dopravy, se zaměřením na geometrické parametry jednotlivých zpomalovacích prvků a zejména krytem konstrukce zpomalovacího prvku. Hlavním výstupem je stanovení hlukové zátěže okolí v místě realizace zpomalovacího prvku, následné zhodnocení a samotný návrh zpomalovacích prvků.

  • Název v anglickém jazyce

    Secondary effects of the realization of the elements of traffic calming

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the consequences of the implementation of retarding elements, mostly short and long speed bumps, focusing on noise around the deceleration component generated when a vehicle crossing over a speed element. To evaluate the consequences of the implementation have been several traffic measurements. For each measurement was chosen places with deceleration elements disposed in particular in the residential area of lower traffic volumes, focusing on the geometric parameters of the individual retarding elements and cover design element deceleration. The main output is the determination of noise nuisance in the place of the deceleration element, and the subsequent evaluation of the proposal itself retarding elements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník studentské vědecké konference "Trendy a inovace v dopravním stavitelství"

  • ISBN

    978-80-01-05973-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    178

  • Strana od-do

    1-178

  • Název nakladatele

    ČVUT v Praze, Fakulta stavební

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    20. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku