Evalution of the Experimental Measurment of Stresses in the Continous-Welded Rail – Vehicle Track – Structure Interaction
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00302035" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00302035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evalution of the Experimental Measurment of Stresses in the Continous-Welded Rail – Vehicle Track – Structure Interaction
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes evaluation of experimental measurements of the continuous-welded rail which took place in 2013 and 2014 on the railway bridge near Chabařovice on the railway track Ústí nad Labem – Most over the highway D8 under full operation of the track. Evaluation of the measurement is focused to analysis of stress changes in the continuous-welded rail at the expansion joints.
Název v anglickém jazyce
Evalution of the Experimental Measurment of Stresses in the Continous-Welded Rail – Vehicle Track – Structure Interaction
Popis výsledku anglicky
The paper describes evaluation of experimental measurements of the continuous-welded rail which took place in 2013 and 2014 on the railway bridge near Chabařovice on the railway track Ústí nad Labem – Most over the highway D8 under full operation of the track. Evaluation of the measurement is focused to analysis of stress changes in the continuous-welded rail at the expansion joints.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů